Proudovy omezovac 4A

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 3 13:41:41 CET 2013

Dne 3.2.2013 13:17, Martin Záruba napsal(a):
> Ten posledni odstavec jsem moc nepochopil,

http://www.cncnet.info/galery/ireg.gif

jen misto linearu by asi pro ty 4A byl lepsi spinany regl

ale neslo by to udelat tak, ze
> tento spinany zdroj bude pripojen primo k zatezi a bude se merit proud,
> ktery tece do/z baterie.

ano tak to bude - me celkem proud z nabijece ani moc nezajima - protoze
ty 4A jsou mnohem min nez co ta Pb baterie snese jako nabijeci proud -
takze proste chci aby ze zdroje slo maximum

Napeti se bude regulovat tak, aby:
> 1) neprekrocilo maximalni napeti - to nemusi byt napeti uplneho nabiti, ale
> takove, ktere uznam, ze staci, aby to eventuelne do uplneho nabiti dotahl
> solar
ano tak to presne bude

> 2) nabijeci proud neprekrocil povolenou hodnotu pro baterii
to se stat nemuze - baterie bude cca 50-100Ah - takze te 4A naprsto
neublizi - musim naopak ochranit ten zdroj a to je to na co se ptam a co
resim

kdyz pripojim toroid 14V na baterii s napetim 11V tak tam potece klidne
10A a trafo shori - kdyz tam dam omezovaci odpor tak na nem jednak
protopim gate a druhak se okradu o vykon, kterym bych mohl napajet
uzitecne zatez

RV