Nabijecka Li-xx

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 2 19:47:48 CET 2013

Hmm, takze to cele jen kvuli tomu, abyste nepodvybil jeden z clanku baterie?
Tohle preci resi zarizenicko v cene jednotek USD, vazici par gramu a
snadno umistitelne i do lehkych modelu letadel - ktere zapojite do
servisniho konektoru a ktere hlida kazdy clanek zvlast. Funguje to
naprosto spolehlive.

Nedovedu si predstavit bez toho dnes pustit baterky do provozu. Dalsi
vec je, ze lixx jsou takove potvory, ze to ktera padne prvni muze
rozhodnout i jen to, ze vezete model v aute prazi na nej slunicko, ale
je jeden clanek teplejsi.

Pak nemusite nic dalsiho resit a nabijet beznou klasickou nabijeckou,
ktera balancuje

 > - nabíjení trvá tak dlouho, dokun nejsou plně nabité všechny články
 > - větší výkonové ztráty v nabíječce

dnesni balanecery to rovnaji prubezne - takze to neni tak, ze by se
nabily dva clanky a pak se cekalo az dojde ten posledni a mezitim se
palila energie

RV