strycek Google (bylo Vyřešeno Kde sehnat analogovou zpožďovací linku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 1 21:47:20 CET 2013

No me to hlava nebere. Ja u toho hledani zpozdovaci linky ztratil asi
hodinu u webu dalsi pak rozebiranim tovarnich zarizeni.
Na ten naprosto luxusni PT2399  jsem nenarazil, ale na par jinych ano.
Vesmes mnohem horsich - parametrove ( uvnitr resene jako "analogove
spinane kyblicky ), mnohem
drazzsich a hlavne nedostupnych.
On uz to Jirka nastinil a nekdo dalsi komentoval. Nekdo ma strycka
nauceneho na porno, nekdo na vyhledavani "neexistujicich" soucastek.
Hodne je to  ale take o ochote si sednout a vyuzit vlastni a strojovy
cas pro nekoho jineho :-)
  Toho si u vetsiny clenu HW vazim , na hodne dotazu jsem tady nasel
odpoved.
A uz vubec nemluvim o tom, ze se tu clovek dozvi zajimave veci, a stale
si udrzuje vlastni MCU v kondici.