Raspberry Pi

Pátek Únor 1 16:44:06 CET 2013

Je fakt, ze jsem to s compem jeste nezkousel ale na asi ř ruznych zdroju
k mobilum to funguje bez zavahani a mereni. Je to vubec tak kriticke? Je
tam std. low drop stabilizator na 3.3V, kteremu dle mych zkusenosti
staci s prehledem 4V na vstupu... Pokud se pripojuji ext. USB zarizeni s
vetsi spotrebou nez flaska, tak asi je problem na svete, to zas podle
diskusi vetsina lidi resi napajenym HUBem.