Raspberry Pi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 1 16:38:16 CET 2013

Ono to ani neni treba merit, staci se na ty kabely podivat.
Proto taky spousta prodavanych zdroju s USB vystupem s tim
pocita, a dava kolem 5.5V.

Tlusty kabel totiz porusuje 2 zakladni prikazani: je drahy a neni sexy.

PL

**********************************

From: "Milos Sula" <sula na rps.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 01, 2013 8:11 AM
Subject: Raspberry Pi

Zdravím,
hraju si tu s Raspberry Pi a už zkouším druhý den různé 5V ( 2A ) zdroje
a ani jeden po připojení nedá požadovaných minimálních 4.7V ( měřeno na
C6 ). Tak jsem vzal multimetr a začal měřit a po pár minutách bylo
jasno...Úbytek vzniká na micro USB kabelu ( konkrétně 0,3V při odběru
0,5A ), dalších 0,1V pak na pojistce F3.
Někde jsem četl, že Rev 2.0 je možné snad napájet i přímo přes USB port
(A/A kabel), tak až seženu kabel zkusím raději toto řešení.

Miloš