Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Neděle Prosinec 29 23:26:56 CET 2013

Zdravím ctěné kolegy a mám dotaz:
Ve sklepě mám plastovou krabici / rozváděč, kde jsem soustředil něco málo signálových vodičů z části baráku (zvonek, ovládání kotle, bojleru, osvětlení... ) a mám tam i zdroj 12 a 24V. Schází se mi tam kromě klasických UTP i dráty silnějších průměrů až po max 1mm.
Jak je přehledně ukončit ? Měl jsem tam teď kombinaci klasických šroubovacích svorek na předchůdce DIN lišty (takové ty bakelitové... asi znáte) jenže těch se tam vešlo málo a utahovat do nich dráty z UTP bylo nespolehlivé. Tak jsem tam na UTP dal jednoho "zacvakávacího ježka" - 20 pólů. Jenže ten se hodí zase jen na UTP, tlustší drát se tam nezacvakne, nebo kontakt zničí.
Existuje něco lepšího a univerzálnějšího a ne moc drahého a v kusovce koupitelného ? Jde mi o to abych tam dráty ukončil a měl následně možnost je mezi sebou propojovat, případně je přepojit do nějaké krabičky v nižším patře rozváděče (časové relé, řídící elektronika...)
Napadá mne svorka WAGO řady 279 jenže tam je za kus 20 Kč, což při předpokládaném počtu asi 60 vodičů je 1200,- Kč a to není zrovna málo.
Děkuji za případnou informaci.

Ing. Ladislav Kručinský