jednoduchsi regulovatelny zdroj

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 27 00:52:54 CET 2013

Ano, L200 je vyborna na jednoduche "zacatecnicke" zdroje. Takova
"vykonova" 723  :-)
Vyhoda je ze do cca 2A nepotrebuje externi tranzistor a funguje s
minimem soucastek, nevyhoda je , ze pokud ma v zakladnim zapojeni
fungovat regulace proudu, je treba pouzit pomerne
velky odpor pro snimani proudu ( velke ztraty), nebo dalsi operak jako
napetovy zesilovac toho ubytku. Pripadne merici odpory prepinat pro
ruzne rozsahy.
Nekde jsem videl i kombinaci diody+cca 0,2 Ohm  s tim, ze ta regulace
proudu neni dokonala a proud cestuje s oteplenim te diody :-(