CortexM3 - CPP

Pondělí Prosinec 23 18:38:42 CET 2013

Tak funguje to, zatim jsem si pripojil jeden motor a kdyz pustim tisk,
tak chodi.... Jeste teploty, na to se pouziva druhy casovac s periodou
8ms, skoda nevyuzit ADC s DMA a hodnoty jen asynchronne vycitat podle
potreby ;-)
Ted tisknu dily na novou tiskarnu a tam to pujde.
Na novou tiskarnu uz vymyslim radic KM s procesorem, vsechny 4-6 os by
to mohlo zvladnout v jednom STM32 neco...