CortexM3 - CPP

Sobota Prosinec 21 16:34:11 CET 2013

V tom jsem se taky vrtal - ale to by pro ucely pouziti se std. SW pro 3d
tiskarny vyzadovalo hodne uprav a rozsireni... Mozna z toho pak nejak
vyseparovat ten interpolator.
Ten Marlin FW je udelan docela hezky, napr. bufferovani pozicnich
prikazu je vymysleno dost dobre.
Zatim jdu cestou nejmensiho odporu, ted jsem se trosku zasekal na tom
VCP, mel jsem to rovnou udelat na RS232 (ale nechtelo se mi hledat
konektory a delat kabel protoze je na obou stranach samec ;-) )

Dne 21.12.2013 14:01, Kosta napsal(a):
> Nestálo by spíš za to přeportovat Smoothie
> <https://github.com/arthurwolf/Smoothie>
> (https://github.com/arthurwolf/Smoothie) ??

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.