modry slon

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 23 10:31:58 CET 2013

budem sa tam muset zastavit castejsie :-) Kamenny obchod s predavacom
(nie len so suciastkami) ma vzdy fascinoval. Chapem ze sa takto neda
obsiahnut cely sortiment ale urcite to potesi.
Vcera sme na listovici vymysleli test trpezlivosti. Ak to predavac
vydrzi az do konca a doda vsetok pozadovany material dostanu 5
hviezdiciek. Len musime najst niekoho dost odvazneho, kto to pojde
vyskusat :-)
b.