modry slon

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Prosinec 23 10:19:08 CET 2013

----- Original Message -----
From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 23, 2013 9:53 AM
Subject: modry slon

Musim pochvalit, vyzera ze sa to tam minimalne na urovni obsluhy vyrazne
zlepsilo.
***
Neviem ako je to v predajni, kupoval som pred vianocami nejake potenciometre
cez net, a bol som spokojny.
Napriek 8ks v sklade v BA mi hned poslali vsetkych 12 objednanych :-)
***

Mimochodom cele mesto je uplne prazdne, asi vsetci Blavaci uz odisli na
sviatky domov na vychod :-)
***
Ono BA by bez Blavakov bola prazdna aj inokedy, bo Bratisfcania byvaju v
Grobe a pracuju v Rakusku a niektori zasli az na francuzske hranice... :-D
Ked som tam chodil do skoly, v prvom rocniku boli najvacsimi Bratislavcami -
rozumej ti, pre ktorych boli internatisti a dochadzajuci "sedlaci" - ti,
ktorych rodicia neboli rodeny Bratislavcania :-( Ale nokoniec sme vsetci
dospeli...
Sa tejto tvojej reakcii velmi cudujem, lebo ani ty nepracujes doma ;-)

Prijemne Vianoce prajem
Robo

PS Dano, naozaj nechcem ziaden flame, ale nedalo mi :-)