positiv-20

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Prosinec 23 01:29:40 CET 2013

Pokud je HP P1606DP bezna laserovka (ja tvrdim, ze ano). Tak kdyz tisknu na
pauzak, 12mil/12mil udelam v pohode, (10/10 uz bylo horsi, ale mel jsem
tlustsi vrstvu medi) bez dalsi upravy pauzaku (fetovani atd). Jen to tisknu
jeste zrcadlove, aby sel pri sviceni toner na rezist. Pocitam, ze
stredoskolaci tenci cary potrebovat nebudou. Fotoresist je
http://eshop.dpsk.sk/?20,dupont-riston-t215-mv3507a-(bm) laminovany beznou
kancelarskou laminovackou bez uprav.
http://www.youtube.com/watch?v=pP28zWonUAE  tak jak na tom videu mi to
neslo jen pri natacei :D, jinak se to dari normalne nepoprve protahnout.
Na separaci prvni folie je dobre vzit izolepu, nalepit na obe strany a
skubnout, tim se folie odtrhne a pak uz to jde dobre. Jde si hrat i
sklapelem, je to o neco malo delsi zabava.

Jestli tu desku budou i strikat a susit, tak rezist usetri hooodne casu.

Dal vyvolava se v roztoku obycejne sody. Netreba louh.

PK.

P.S. pro pitch 0.5mm jsem musel jeste nastavovat meritko v X a Y, ale to si
troufam tvrdit, ze jednak delat nebudu a jednak je to nezavisle na
negativ/pozitv ;)