positiv-20

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Prosinec 23 00:26:55 CET 2013

1) Pokial nieje kvalita dostatocna pre negativny rezist, nieje
dostatocna ani pre positiv 20.
2) Cudoval by som sa keby to eagle nevedel ale eagle nieje moja parketa.
PS: Ako podklad pre profesionalnu vyrobu sa tlac ziadnej kancelarskej
tlaciarne pouzit neda. Pre amaterske potreby ale laserova tlac + abezeta
(alebo pary riedidla C6000) funguju viac nez dobre.

Stano