Triakovy spinac

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Prosinec 15 23:01:34 CET 2013

Pokud byste spinal indukcni zatez, ta RC kombinace omezuje napetove
spicky na triaku pri rozpinani. Je to tedy ochrana triaku.
Pozor na to co s tim spinate. Muze se stat, ze zatez (treba nejaka
civka, ventil nebo stykac) bude potrebovat pro udrzeni tak maly proud,
ze jej ta RC kombinace urzi sepnuty i pri rozpojenem triaku. Pak se dava
ochrana spise paralelne na zatez.

Martin Hanek