kviz na piatok

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Prosinec 13 21:58:35 CET 2013

> ta praca ma zaujima, len som to naozaj nepochopil :-) My to nerobime, ale
> videl som clanky kde to bolo napisane bez detailov schvalne. Napriklad niekto
> z priemyslu potrebuje publikovat ale nemoze komunikovat detaily. Alebo na
> univerzite toho vela nerobia ale musia si splnit ciarky. Preto som sa pytal
> :-)

Otazku otevrenosti jsem s sefem resil uz pred prvni publikaci veci, ktere
chceme vyhledove prodavat. Rozhodli jsme se jit spise otevrenou cestou --
s tim, ze overitelne a popsane reseni je urcita forma reklamy a ano, muze
nam to leckdo sebrat, na druhou stranu, jednak by to byla urcite znamka
kvality ;-), za dalsi doufame, ze bude pro pripadneho zajemce levnejsi si
to koupit/licencovat od nas, nez opisovat. Uvidime...

V clanku neni uplne vsechno, konkretne tam chybi rozkresleny ten
asynchronni automat, ale to spis z duvodu zamereni konference a take
limitu, do ktereho se musel vejit popis dvou zakladnich veci:
- jak byla konstruovana linka v FPGA (tohle kupodivu zaujalo, prof.
Rubiola [svetove eso mezi casomerici] si to opsal);
- jaky je zakladni princip te myslenky, menici obyc linku na syntetizer
prubehu -- a jake jsou tam zajimave (pro muj selsky rozum pred tou praci
netusene) jevy, s kterymi je treba se vyporadat.

Takze myslim, ze v ramci 4str. a konfery EFTF to bylo otevrene maximalne.
Skoda jen, ze to neni tak pochopitelne, jak jsem si myslel.

Mam to zde rict cesky par slovy, nebo zajem neni az tak vazny?

ZatiM.