Win XP updates

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:19:00 CET 2013

V korporátním prostředí, kde se dají politiky různě upravovat, tam to
funguje jinak. Ale jinak jsou ty grafy výmluvný - a musí se samozřejmě
brát v potaz, že to jsou průměry (které se samozřejmě nedají
interpretovat jako 'snědl jsem půl kuřete').

Např. nedávno v ČR proběhlo několik kampaní, kdy měly známé servery
napadené inzertní pluginy - takže vlezete na svůj oblíbený server X
(např. Roumen, ten napaden byl asi 3x), a už to jede.

A jak bez AV poznáte, že je něco špatně, to mi uniká potom.
Ale prostě přesto 'nevíte, co děláte'.