Win XP updates

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 14:14:03 CET 2013

Takze tie pocitace, ktore som mal pod palcom, su asi statistickym
extremom, neviem si to inak vysvetlit.
Kazdopadne, ak by som niekedy v buducnosti mal doma pouzivat nejaky
Windows, budem konat rovnako, aj po tejto poucnej statistike.

Dňa 12. decembra 2013 14:04, Jindroush <kubecj na asw.cz> napísal/a: