Kabelova antena pro wifi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 12:25:56 CET 2013

Co ja vim, tak velkoobchodni cena bezne pouzivaneho kabelu pro nejakou
akci "podzemni garaze" byla 150kč/metr.  Dejme tomu, že pro barák bych
potřeboval minimálně 20m.
To je 3000kč, za to je 5 ks wifi AP s přehledem. Neboli pro domácí
použití  ( vycházím cca z údajů zadání ) to drahé je....a to pochybuji,
že za tuhle cenu někdo nakoupí "jen" 20m.
Pojem "není vůbec drahý" je relativní a už jsme tu okolo toho před časem
vedli rozsáhlou debatu :-(