Kabelova antena pro wifi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Prosinec 11 11:59:34 CET 2013

ten kabel nie je vobec drahy, vyraba to uz kazda druha firma. Cena je v
rade jednotiek eur za meter. Videl som rovno vo fabrike ako sa vyraba,
je tam horko tazko nejaky kov, skor derava medenna folia :-)
Problem ale je v sposobe ako sa pouziva, pozrite si parameter coupling
loss. Vazba medzi kablom a zariadenim je v rade -70..-90dB, comu
zodpovedaju poziadavky na vykonove planovanie. Do kabla sa prazia watty
vykonu a telefony prijimaju signal v priblizne rovnakej urovni ako keby
to bola vzdialena BTS a naopak. Wifi na to nie je stavane, dynamicky
rozsah prijimacov je ovela nizsi, lebo sa pocita s lokalnym pokrytim.
Vid napr.
http://www.commscope.com/catalog/wireless/pdf/part/RCT4-WBC-1X-RNA.aspx?id=16266&ShowPatterns=False
Myslim ze antena v miestnosti privedena kablom do routra, alebo maly
lacny router v kazdej miestnosti je jednoduchsie riesenie :-)
b.