[OT] Instalační postup. Bylo: Re: OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Prosinec 8 18:56:51 CET 2013

Ahoj,
chtěl bych se zeptat, co to je "klasický a certifikovaný instalační
postup"? To není narážka, vážně mě to zajímá. Co si pod tím mám představit?
Dělám instalátory pomocí "Inno Setup", žádné závažnější problémy s ním
nejsou. Některé antiviry (netvrdím že zrovna Avast, nesledoval jsem to)
mažou přibalený Ammyy Admin (něco jako TeamViewer), že je to program pro
vzdálené ovládání PC (no proto jej tam dávám) a potenciální hrozba.
Jinak jsou klasické problémy se zápisy do registrů, se zápisem do
Program files atd. Pro jejich omezení instaluju do vlastního adresáře na
C, kde problémy nejsou.
Zajímaly by mě případné informace, jak to správně dělat nebo kde to
nastudovat.
Díky.

Martin Hanek