FreeCAD

Pátek Prosinec 6 21:55:58 CET 2013

Preposilam s prilohou jeste jednou, pokud se to nejak ztratilo. Na
jednoduche ptakoviny co vytisknu 1x-2x mi ta konjunkce a disjunkce teles
prijde dost rychla metoda jak dostat pozadovany tvar. Co je podle vas lepsi?
Nejvic bojuju se zaoblovanim hran, u slozitejsich teles se chova freecad
dost nevyzpytatelne. Ale nakonec vzdy nejak dosahnu cile.

No ma dost much, taky se s nim ucim - ale udelat model jako slozeninu a
rozdilovinu ruznych objektu je dost snadne. Treba takovy drzacek na
objektiv co je v priloze jsem spichnul asi za hodinu a ted i vytisknul,
nejvic prace dalo vychytat posloupnost tak, aby sly zaoblit hrany, u
slozitejsich objektu to hlasi chybu nebo rovnou spadne... Nebo se da
vytahnout skica, moznosti je spousta. A asi je to i nejak provazane s
OpenSCad ktery je mi sympaticky, ze se nekresli, ale programuje - ale
vypada to dost slozite...