FreeCAD

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Prosinec 6 17:57:47 CET 2013

Vzal jsem to jako výzvu a podle obrázku udělal něco podobného v
Solidworksu za 4:15 :-) Sice je to na CNC frézce stejně nevyrobitelné
jako ten váš, ale nebyl tam jediný bod, kde bych musel přemýšlet, jak
to či ono udělat (myslím to zaoblení hran apod.).

Aleš Procháska

P.S. sčítat a odčítat tělesa je cesta do pekel, takhle se to dělat
nemá :-) To je dobré jedině na výrobu forem.