RX TX modul do 200m

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 5 09:46:23 CET 2013

Dobré dopoledne,

trochu se přiživím na vlákně - nemáte někdo zkušenosti s něčím na bázi
NRF24L01 - třeba

http://www.ebay.com/itm/5pcs-NRF24L01-2-4GHz-Antenna-Wireless-Transceiver-Module-for-Arduino-New-/400594944844?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d4551c34c

Ta cena je naprosto směšná a papírově se mi to líbí, chtěl bych něco
takového použít do jednoduché sítě v RD (ovládání topení a tak) - 1x
master, cca 20x slave. Je to na vesnici, takže s rušením bych problém
neočekával a v rámci jednoho baráku by to snat taky mohlo chodit... Co
myslíte?

Díky za postřehy, JMN