RX TX modul do 200m

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 4 15:57:36 CET 2013

Zapomente na to, ze neco velikosti klicenky bude na ISM pasmu 434MHz
komunikovat v zastavbe 9k6 na 200m. Mozna na primou viditelnost, kdyz
tam nebude zadne ruseni.
Ale na 434 je ve meste  "narvano" podobne to je na 868 a 2,4GHz.
Co funguje obstojne je DECT, pouziva vlastni koordinaci kanalu a tam je
9k6/200m realne.
Ovsem nebude to velke jako klicenka :-(

kouknete sem:
http://www.logismarket.cz/besmont/radiomodemy/1800965695-1224651737-p.html