prevod sign. poruchy z doutnavky na kontakt

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 5 00:25:54 CET 2013

 5.12.2013, 0:20:54

Proboha proc takova kovbojka.
Potrebujete vyhodnotit svit doutnavky bez moznosti jakkoliv zasahnout
do obvodu ?
Tak k tomu nejlepe pouzit takove veci jako fotoodpor nebo
fototranzistor.
Muzete zasahnout do obvodu ?
Pak dejte do serie s doutnavkou optoclen a na jeho vystup cokoliv
tranzistor/hradlo/komparator ......

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz