Mereni teploty notebooku DELL E6410

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 4 14:59:41 CET 2013

V zivote se mi nestalo, ze bych takto poskodil vetrak (ktery za neco
stal) - a na serveru uz je v provozu pocitam tak 15 let.

A s temi otackami bych byl opatrny...on ten zvuk rozhodne nekoresponduje
s otackami tak, ze kdyz se to toci pomalu tak to neni slyset a kdyz
hodne tak ano. Ten zvuk dela spis to jak se zacne rezat vzduch lopatkam
v tom vynucenem proudeni.
V pistalce take neni rychlost proudeni nijak extra velka a jak je slyset.

Radek Vicek