Mereni teploty notebooku DELL E6410

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 3 22:50:30 CET 2013

Tak když jsem se nakonec dostal k mailům z konference ( strejda Googel si
se mnou zalaškoval založením složky Fóra)
tak uzavřu i tohle vlákno.  Notebook jsem rozebral podle návodu na
internetu, ventilátor vyčistil vysavačem
a hlasitý zvuk jsem identifikoval jako drnčení plastového krytu
ventilátoru. Ten jsem podlepil kouskem izolepy
a už to nedrnčí. Pro měření teploty čipů jsem našel Sw, který nepotřebuje
instalaci. Zdá se, že je všechno v pořádku. Teplota čipů okolo 50°C, když
NB zatížím videem, stoupne teplota na asi 58°C , zapne se větrák ( nedrnčí
!! ) a teplota klesne
někam k 52°C.  Takže jsem spokojen.