3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 3 20:08:50 CET 2013

Ten vysoky vykon 450W jsem tam dal proto, aby to melo rychly start.
Samozrejme v ustalenem stavu to bude brat nejakych 50-100W.
Mam to pripojene primo na 230V, optotriakem+triakem rizeno
vypadavanim period. Tim, ze je to primo na sitove napajeni, tak
me vysoky vykon nijak neboli. Bude tam jen radove sekundy.

Vyrabet teplo ze ss zdroje mi prislo jako skoda. Takhle mi na celou
tiskarnu staci maly cca 4A zdroj.

PL

**************************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 03, 2013 7:36 PM
Subject: Re: 3D printer

450W je IMHO moc, ja to mam dimenzovane na 160W pri 11V cca kazdopadne
na 80 stupnu se to ohralo za cca 3 minuty, nez jsem ztratil nervy s
mosfetem... Mam to rozdelene na 2 sekce 11+6 odporu, takze predpokladam,
ze tech 6 se bude pripojovat jen pokud nebude vyhrivany hotend, aby se
nepretezoval zdroj, jen na rozbeh. To zrovna udelam na desce spinacu,
prepinac ktery zapne jedno nebo druhe.