3D printer

Úterý Prosinec 3 19:36:07 CET 2013

450W je IMHO moc, ja to mam dimenzovane na 160W pri 11V cca kazdopadne
na 80 stupnu se to ohralo za cca 3 minuty, nez jsem ztratil nervy s
mosfetem... Mam to rozdelene na 2 sekce 11+6 odporu, takze predpokladam,
ze tech 6 se bude pripojovat jen pokud nebude vyhrivany hotend, aby se
nepretezoval zdroj, jen na rozbeh. To zrovna udelam na desce spinacu,
prepinac ktery zapne jedno nebo druhe.