LCD do fotokomory

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 1 19:08:17 CET 2013

Ked som si vyvolaval fotky, mal som prisvetlenie robene asi 0,5W
ziarovkou v nejakom cervenom kelimku a osvetloval som s tym celu
miestost, vratane materialu.
Subjektivne omnoho silnejsie svetlo nez podvietenie displejov potrebne
na citanie v tme.

Dajte tam akykolvek displej, mozno pod samotny displej dajtie
vodorovne tienidlo, aby to nesvietilo priamo na fotomaterial.