akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Srpen 21 13:48:51 CEST 2013

kdybych vedel cim to namazat, asi bych to i udelal.
ale vzhledem k tomu, ze prevodovka namazana byla a motor byl jen zaprasenej, tak jsem zatim nic nepodnikal.
normalne zadny elektromotory nemazu a namazat nemusi byt pokazde ok. bude se tam chytat prach atd. na ten komutator je normalne videt z venku, asi chlazeni atd.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Wednesday, August 21, 2013 1:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Pochybujem. Predpokladam, ze lozisko na konci rotora (vedla komutatoru) je klzne puzdro. To by som povazoval za hlavneho podozriveho.
Inak ma vzdy udivuje, ked niekto (ako napriklad teraz Vy) nieco rozoberie a posklada spat bez namazania klznych casti. Patri to predsa k principom udrzby. Predsa najviac roboty je sa k tomu dostat  :-)

                                               Milan  Mlynarčík