akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 21 13:41:24 CEST 2013

Pochybujem. Predpokladam, ze lozisko na konci rotora (vedla komutatoru) je
klzne puzdro. To by som povazoval za hlavneho podozriveho.
Inak ma vzdy udivuje, ked niekto (ako napriklad teraz Vy) nieco rozoberie a
posklada spat bez namazania klznych casti. Patri to predsa k principom
udrzby. Predsa najviac roboty je sa k tomu dostat  :-)

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas"

tak zatim jsem ji pripojil na zdroj, ale ackoliv ma 5A, tak ani na prazdno
se vrtacka uplne neroztoci. odber v tu dobu kolem 1A pri pribrzdeni rukou
blika omezeni na 5A, ale
lcd ukazuje tak 2,5A. proste neni dost tvrdej ... asi.
pak jsem ji rozebral, co slo, .. humus :-). zustal mi blok motor +
prevodovka + momenty + sklicidlo.
na prevodovce byla videt nejaka vazelina. vzal jsem tedy a jenom ji vyfoukal
tlak. vzduchem.
pri fouknuti do mista uhliku(jestli tam nejake jsou)/komutatoru, cernej
oblak, ze zbytku vylital ostatni sajrajt.
po pracnem slozeni, spatne nastavenem prepinaci otacek, atd jako obycejne 3x
znovu rozdelat, se tvari ze OK.
dnes mam jeste odpoledne nejkaou dulezitou praci, tak jsem ji nechtel
ublizit.
pokud se za odpolene "ukaz" neobjevi, asi stacilo vycistit.