RE: OT Vzdálená obrazovka pro jedno PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Srpen 19 16:00:07 CEST 2013

Tohle zpravidla mají vyšší řady serverů a to kdo ví jestli. U HP se tuším musela tato funkčnost licencovat, takže to většina serverů nemá. Já potřebuju univerzální řešení i pro server za pár tisíc (i HP dělá Prolianty za deset tisíc), kde bych řekl, že ta licence bude stát stejně jako ten server a kdo ví, jestli to vůbec půjde...