Kvalita bilych LED

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 16 10:06:33 CEST 2013

 16.8.2013, 9:59:43

Osobni zkusenost nemam, (vsechny moje ledky zatim sviti) ale slysel
jsem od cloveka, kterej dela do velkejch zobrazovacich panelu, ze kvalita
ledek z ciny je velmi kolisava.
Nakupuji ledky po stovkach tisic, nektere dodavky jsou pry bez problemu a
u jinych 10-30% zmetku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz