LiPo baterie 30mAh a odber 100uA?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Srpen 16 10:03:29 CEST 2013

Pěkná konstrukce, děkuji za inspiraci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Friday, August 16, 2013 8:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: LiPo baterie 30mAh a odber 100uA?

Ak je v tom zariadeni MCU, mozete to skusit urobit tak, ako ja vo svojom vyskomeri - http://svetelektro.com/Forum/ako-som-si-vyskomer-zhlobil-t30905.html
Je tam Li-Ion aku, za nim LDO MCP1702/330. Napatie baterie sa monitoruje tak, ze odporovy delic z dvoch 2M2 odporov (iste by sa dali pouzit aj vacsie) je privedeny do MCP6041 (moj oblubeny low-power OZ) a z jeho vystupu jen apatie privedene do AD vstupu MCU. Ten si napatie meria a podla chuti sa uvedie do sleep rezimu.
Nabijanie aku je riesene cez MCP73831, napatie z pinu STATUS je cez odporovy delic vedene do dalsieho AD vstupu - aby sa dal ce tri napatove urovne rozoznat stav Hi, Lo a Hi-Z. Je tam aj prepinac napajania bateria / externe, aby sa pri nabijani neodoberal z clanku prud.