LiPo baterie 30mAh a odber 100uA?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 16 08:49:57 CEST 2013

Ak je v tom zariadeni MCU, mozete to skusit urobit tak, ako ja vo
svojom vyskomeri -
http://svetelektro.com/Forum/ako-som-si-vyskomer-zhlobil-t30905.html
Je tam Li-Ion aku, za nim LDO MCP1702/330. Napatie baterie sa
monitoruje tak, ze odporovy delic z dvoch 2M2 odporov (iste by sa dali
pouzit aj vacsie) je privedeny do MCP6041 (moj oblubeny low-power OZ)
a z jeho vystupu jen apatie privedene do AD vstupu MCU. Ten si napatie
meria a podla chuti sa uvedie do sleep rezimu.
Nabijanie aku je riesene cez MCP73831, napatie z pinu STATUS je cez
odporovy delic vedene do dalsieho AD vstupu - aby sa dal ce tri
napatove urovne rozoznat stav Hi, Lo a Hi-Z. Je tam aj prepinac
napajania bateria / externe, aby sa pri nabijani neodoberal z clanku
prud.