Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Srpen 14 15:50:22 CEST 2013

Ahoj,

myslim si, ze aj rozptyl parametrov suciastok sa da v SPICE odsimulovat. Je
na to bud rovno jeden typ analyzy, alebo si treba pomoct viacerymi
jednotlivymi ciastkovymi analyzami. Rozhodne som presvedceny o tom, ze sa
to da.

Ale inak mas pravdu a tento fenomen treba riesit obvodovo, vhodnym navrhom
obvodu. Teda treba tam urobit dostatocne pruznu regulacnu slucku, ktora
vhodne kompenzuje rozptyl parametrov napr. koncoveho tranzistora. Ale to je
uz skor o systemovom navrhu... Kto vie, ci pan kolega nakoniec pri niecom
takom aj neskonci. :)

A.

Dňa 14. augusta 2013 14:38, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):