OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 13 13:05:32 CEST 2013

Odhadovat citlivost příjmu GPS na základě toho, kdy se „chytla“ není moc
dobrý ukazatel. Více záleží na tom, jestli má AGPS, jak daleko a kolik
uplynulo doby od posledního spuštění. Zejména pokud nemáte připojení na
pozemní vysílače a přejedete půl Evropy před půl rokem, tak si počkáte i
20 minut i na kopci s dobrými podmínkami příjmu.

ced