Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Srpen 12 18:21:42 CEST 2013

Zdravím,

nešlo by ke každému mosfetu dát termistor a použít ho v obvodu Gate, aby
přidával U_GS dle teploty?
Nikdy jsem to nerealizoval, to mě teď náhodou napadlo.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Datum: 12. 8. 2013
Předmět: Re: Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

"VA:
Je to pro sériovou výrobu, takže vybírání raději ne. Společný chladič bude.

G:
Hifistickému fóru bych osud zákazníkovy reputace raději nesvěřil:-)

Nesmí to být drahé a musí být dlouhodobá dostupnost, takže VMOSy taky asi
ne.

Zatím to vidím na nějakou kompromisní hodnotu odporů s praktickým ověřením
lehce destrukčními testy. Příjemným vedlejším důsledkem bude snadné snímání
proudu.

PH

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
Tohle resi HiFi-ste, na jejich forech o tom jiste budou obsahle
diskuse, ale nakonec skonci u toho co pise kolega Andel.
Druhou moznosti je, pouzit mosfety se starsi strukturou (lateralni
VMOS ??? ) kde jsou prubehy podstatne priznivejsi. Bohuzel, jejich
dostupnost je mizerna, v soucastnosti je na trhu jen par typu od jedne
ci dvou firem, za patricnou cenu a nejspise i mimo hlavni distributory
jako farnell neboí digikey.