Jistice Hager

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 8 12:43:16 CEST 2013

Zdravím,

nedávno jsem to konkrétně u Hagera řešil, výrobce dovoluje přívod shora
i zdola. Na baráku to mám tak, že přívod do chrániče je shora drátem a
dole je celá řada přístrojů propojená lištou. Svorka N chrániče se
obvykle nelištuje, dobré je dát chránič úplně vpravo a lištu o jeden
modul zkrátit.

V případě, že budete potřebovat dát lištu i shora, bude nutné použít
"hřebenovou" ("jazýčkovou") verzi, která se nestrká pod hlavičky šroubů,
ale do třmínku.

Viz http://www.bonega.cz/go.asp?odkaz=elektro/propojovaci_listy.htm

JMN