EEPROM v procesoru PIC16F648A blbne

Úterý Srpen 6 21:18:25 CEST 2013

Dobrého dne přeji.
Myslím že už se tady na to téma hovořilo ale v archivu jsem to při zběžném hledání nenalezl.
Mám jediný kousek výše jmenovaného procesoru (zítra si jdu koupit ještě dva - pro sichr) a chová se tak, že při programování (používám kopii ICD2 od Jirky Bezstarosti) to naprogramuje v pořádku (není chybová hláška) ale pokud se pokusím zpětně přečíst EEPROM zpravidla to skončí výpisem ICDWarn052 - cannot validate a target device... Program z té EEPROMky taky nečte - respektive čte 0xFF. Někdy ale to zpětné čtení programátorem zareaguje, program to ale nevyčte nikdy.
Data do EEPROM zapisuju přes tabulku v MPLABu (dosud jsem s tím nikdy problém neměl) a čtu je základní doporučenou rutinou (v jiném programu a hlavně jiném PICu mi to chodí bez problémů).
Nevíte, zda tahle série PICů nebyla nějak divná ?
Díky moc za informaci.

Kručinský