Zahradne cerpadlo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 5 14:53:56 CEST 2013

Zdravim,

> á tak to se omlouvám, myslel sem že je to ta klasická velká pumpa. Ale i
> pro tohle čerpadlo platí vakuometrická výška, a má menší výtlak než pumpa s
> pracovním válcem.
> Na podzim sem dělal nové sání do studny, a předevčírem zapojoval novej
> repasovanej darling, takže k tomu mám něco nastudované.
> Shodou okolností včera vypadla na trafáku jedna fáze a několik darlingů v
> dědině spálilo motory....

To uz se nedava k Darlingum nadproudova "motorova" ochrana ? Nas Darling
ji mel, byl to takovy sedy blok s pakou pohyblivou zleva doprava a vevnitr
byl mechanismus se tremi bimetaly. Jak postupne korodoval odporovy drat,
kterym byly bimetaly omotany, vypinalo to vice a vice a nakonec uz to vypinalo
i pri pracovnim proudu a nedalo se to dostelovat. Tak jsem koupil novy, ktery
ma 2 tlacitka - zelene/cervene, navic i stelovatko na vypinaci proud. Ten
vydrzel asi rok a pak vypnul a nesel nahodit. Ukazalo se, ze je uplne
zkorodovany. Tak jsem koupil jeste jeden a pred pouzitim jej preventivne
prostrikal WD40. No a ten uz jede asi 5 let bez potizi.

Zdravi Pavel