Zahradne cerpadlo

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Srpen 5 11:58:09 CEST 2013

á tak to se omlouvám, myslel sem že je to ta klasická velká pumpa. Ale i
pro tohle čerpadlo platí vakuometrická výška, a má menší výtlak než pumpa
s pracovním válcem.
Na podzim sem dělal nové sání do studny, a předevčírem zapojoval novej
repasovanej darling, takže k tomu mám něco nastudované.
Shodou okolností včera vypadla na trafáku jedna fáze a několik darlingů v
dědině spálilo motory....