Zarovka

Prichy prichy na volny.cz
Neděle Srpen 4 13:56:23 CEST 2013

V tom případě uznávám. Je tam ekonomický bonus "nestarat se". Jinak
LEDky jsem samozřejmě nemoh mít k dispozici. Nicméně to nemění na věci
to, že "ten trh" to vždy pokroutí ( a musí z povahy člověka) tak, že je
to ekonomická blbost.....odvolávat se tedy v tomto směru na ekonomiku je
jako prosazovat je velmi liché....bohužel.

prichy