nadobicko na sietotlac

Neděle Srpen 4 13:45:44 CEST 2013

Ano, princip je ze terka kdyz prejizdi pres sito vytvori jako by "vlnu" a
na vrcholu vlny se barva prenese z sita na potiskovany predmet. Proto aby
se to nerozmazlo je treba mit solidne tuhe a presne sito a jeho uchyt nad
potiskovanym predmetem.Kdyz to mate neni problem ani plnobarecny CMYK
potick viz treba
http://www.youtube.com/watch?v=pzJTVDXvEds
Nevim cenu rikate narocne vybaveni, ale je to jako u kazde prace, neco malo
vybaveni potreba je, ale neni to nic sloziteho ani financne
nedosazitelneho. Trochu problem je v barvach a emulzich. Vyrobce uvadi
skladovatyelnost 6-12 mesicu,pevne doufam, ze se jen kryje a vydrzi dele.
:-)
Mezi nami jak ted fusuji do truhlariny tak  proti tomu co chteji za sablony
pro truhlare je sitotisk za hbicku, ram lze zkouchat z par laticek , sito
si pri trose sikovnosti nathnete sam, tak ze musite jen koupit terku ,
barvy a nanasec emulze.
Ano, je to trochu spinava pracem jako kazda proce s barvami, kdyz mate
barak, zahradu a hadici tak je to pohoda :-)

Neco malo k situn a terkam
http://www.sshopct.cz/polygrafie/all/8/data/2.sitotisk-predlohy,ramy_a_sitoviny.pdf
http://sshopct.cz/polygrafie/all/8/data/3.sitotisk-sterky.pdf

Martin