nadobicko na sietotlac

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Srpen 4 13:40:59 CEST 2013

Dobry den,

prevadzkovat tuto technologiu je dost narocne na vybavenie, odpad ktory pri
tom vznika, ci potrebne chemikalie. Mne to bez profi vybavenia pripada ako
amaterizmus... Aj ked som daval pozor ako sa dalo, vzdy som sa pri tom
zaspinil... No a ze to bolo kopec srandy, to bol fakt hlavne pri vodicoch
<100um...

A.