Zarovka

Prichy prichy na volny.cz
Neděle Srpen 4 10:57:41 CEST 2013

Jako závěrečnou práci na večerní střední jsem dělal téma svítidla a
ekonomická návratnost.
Už je to nějaký čas, tenkrát byly na trhu dvě značky: Osram a Philips.
Cena byla tuším
kolem 280 Kč a 350 Kč ( za to určitě nedám dohromady watáže :-( ).
Nicméně, měřilo napětí sítě, proud, pro kontrolu výkon a luxmetrem
intenzita osvětlení.
Ekonomická návratnost byla kolem 10-15 tis. hodinami.....možná je to
dnes jinak, ale
ekonomické zákony fungují tak, že dokud to někdo za tu cenu koupí (
marže musí být naprosto
šílené), tak se to za tu cenu prodává, bez ohledu na to, co je skutečně
pravda. Vrátí/nevrátí atd.

Jestliže jste to ovšem měřil a propočítal tak super....jestli ne, je
dost možné, že máte jen nějakou těžce vyvratitelnou doměnku ( bez urážky).