Zahradne cerpadlo

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Srpen 3 21:26:12 CEST 2013

Vdaka za info. Takze tych 8m je tak maximum. Hmm, to ste ma moc
nepotesil... Realny stav je taky, ze za istych okolnosti, danych vyskou
vody v studni, to ta Lila pumpa vytiahne, nema to sice ziadny svetoborny
tlak, ale natahat par sudov vody na polievanie sa dalo.

Davat tam ponorne cerpadlo moc nechceme, pretoze studna nie je v nasej
zahrade, je trochu mimo zahradkarskej osady a ma natiahnuty rozvod. A to by
znamenalo tahat tam elektriku a ziadnu ochranu pred zlodejmi, pripadne
skodoradostnym susedom, ktory vam to v rozbijacom osiali znici. Uz sa nam
totiz stalo aj take.

A.

Dňa 3. augusta 2013 20:49, Karel M <a8dtljb na gmail.com> napísal(-a):