Zahradne cerpadlo

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Srpen 3 20:49:35 CEST 2013

No zadne cerpadlo nenasaje vice jak 10m vyskovy rozdil (hladina-cerpadlo),
spise teda realne 8m a nezalezi jen na vyskovem rozdilu, ale i na delce
potrubi a poctu kolinek - zlomu (ztraty trenim). Takze nevim co jste tam
mel puvodne, ale zadani je pomerne narocne. Nevyresilo by to ponorne
cerpadlo (treba do vrtu)? Kalove cerpadlo vam to tim potrubim neprotlaci.