Regulace pro rezacku XPS

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Srpen 2 13:29:32 CEST 2013

Abych pravdu řekl, nějak jsem nepochopil ten lineární omezovač proudu.
Původně jsem měl na mysli doplnit stavebnici jedním PNP tranzistorem, jeden NPN tam již je a vytvořit onen rychlý tyristor a zabezpečit vypnutí buzení koncového FETu.

Tím by se z něj stalo zařízení úpně zkratuvzdorné. Odpadla by však možnost původního blokování výstupu. Tu lze vyřešit i jinak.
Pavel Glajc
man/listinfo/hw-list